• اشتراک
نرم افزار برتر نقشه کشی سه بعدی شرکت گوگل همراه با دوره تخصصی Sketchup ویژه معماری داخلی
 سطح مقدماتی ، پیشرفته
6 ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار اسکچ آپ از آشنایی مقدماتی با ابزارها تا ساخت یک پروژه معماری داخلی حرفه ای
آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا - برای اولین بار در ایران
متشکل از دو دوره آموزشی مختلف فارسی :
دوره آموزشی فارسی : \"کلیات و آموزش گام به گام نرم افزار اسکچ آپ \" - Sektchup 2015 Essential Training
دوره آموزشی فارسی : \"آموزش مثال محور اسکچ آپ برای معماری داخلی\" - Sketchup for Interior Design
آموزشهای کلاس یک جهانی تدریس شده توسط اساتید شرکت معتبر لیندا (دوبله شده به فارسی توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی)
همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی
به علاوه بیش از 40 ساعت آموزش های تخصصی Sketchup از شرکت های Lynda و Digital Tutors و InfiniteSkills به زبان انگلیسی ( 22 ساعت با زیر نویس انگلیسی ) .
همراه با نسخه کامل نرم افزار نرم افزار Sketchup 2015 - ویرایش 32 و 64 بیتی همراه با پلاگین V-Ray .
همراه با کلکسیون بهترین و قدرتمندترین پلاگینهای اسکچ آپ مانند V-Ray , Thea Render ,Maxwell Render و ....
 به همراه گنجینه ارزشمند مدلهای آماده سه بعدی Archmodels ویژه نرم افزار Sketchup !
بسته ای عالی برای تمام علاقمندان به گرافیک سه بعدی ...
عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی:
مقدمه
خوش آمدگویی
استفاده از فایل های تمرینی
مقایسه نسخه Make و Pro اسکچ آپ
کلیدهای میان بر در Mac
1- رابط کاربری
مفاهیم اولیه و رابط کاربری
حرکت در محیط اسکچ آپ
قدم زدن در محیط اسکچ آپ
ایجاد نماهای دوربین
Shading روی Face ها و Edge ها
ایجاد سایه ها و مه و گرد و غبار
استفاده از صحنه ها برای ایجاد نماهای چندگانه
مدیریت نوار ابزار
مدیریت نوار ابزار در Max
2- کار با اشیاء
انتخاب و جا به جایی اشیاء
تغییر ابعاد و چرخش اشیاء
کار با Face ها و Edge ها
ابزارهای پیشرفته انتخاب
3- رسم در SketchUp
مفاهیم ابزار رسم خط
استفاده از ابزار رسم خط برای رسم سه بعدی
ابزار پاک کن
ابزار مستطیل
ایجاد مستطیل در حالت Rotated
Push و Pull کردن Faceها برای سه بعدی سازی
استفاده از ابزار Offset برای ایجاد خطوط بیرونی
رسم اشکال منحنی
ایجاد دایره و چندضلعی ها
نرم کردن گوشه ها
استفاده از ابزار Follow Me
طراحی متن سه بعدی
4- اندازه گیری و لیبل گذاری
استفاده از ابزار Tape Measure
استفاده از نقاله
ایجاد بخش ها
ایجاد لیبل ها
بعد بخشی
5- منظم بمانید!
گروه بندی اشیاء
کار با لایه ها
استفاده از Outliner و پنجره اطلاعات
6- کار با Component ها
پنجره Component ها
ایجاد Component ها
استفاده از 3D Warehouse
استفاده از پنجره تنظیمات Component
استفاده از ابزار Interact برای تعامل
7- کار با Material ها
اعمال Material ها
ویرایش Material ها
ایجاد Material ها
8- بررسی Material ها در Max
اعمال Material ها در Mac
ویرایش Material ها در Max
ایجاد Material ها در Mac
9- کار با Texture یا بافت ها
اعمال کردن بافت ها
اعمال کردن بافت ها روی اشیاء منحنی
Project کردن بافت ها روی اشیاء منحنی پیچیده
طراحی یک نقشه با استفاده از تصاویر Bitmap
طراحی یک ساختار با استفاده از نقشه
10- رندرینگ و انیمیشن
اعمال Style ها
ایجاد Style ها
خروجی دو و سه بعدی
طراحی یک انیمیشن ساده
11- نتیجه گیری
 
قابلیت ارسال نظر غیرفعال شده است.